Efficiënt baanbeheer met Eworks Manager
Eworks Manager is een uitgebreide software voor taakbeheer die is ontworpen om bedrijven te helpen hun werklast efficiënt te beheren. Deze app voor Android biedt een scala aan functies, waaronder het maken van offertes en werkbladen, het volgen van de voortgang van het personeel, het toevoegen van foto's en handtekeningen aan taken, en facturering voor individuele projecten of hele projecten.
Met Eworks Manager kunt u verbonden blijven met uw team en klanten door middel van een ingebouwde sms-service waarmee uw klanten weten wanneer u onderweg bent. De app stelt u ook in staat om op maat gemaakte rapporten te maken om uw personeelsbestand te analyseren of betalingen te innen.
Bovendien is Eworks Manager geïntegreerd met Sage, wat zorgt voor een beter debiteurenbeheer. De app is eenvoudig in gebruik, waardoor het perfect is voor bedrijven van elke omvang. Of u nu offertes genereert, werk toewijst of facturen maakt, Eworks Manager is de complete kantoortool die u nodig heeft om uw medewerkers op locatie te beheren.